وزارت اطلاعات کتباً با انتصاب ملک‌زاده مخالفت کرد


وزارت اطلاعات در نامه‌ای به علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه با انتصاب محمد شریف ملک‌زاده به عنوان معاون اداری مالی این وزارتخانه مخالفت کرد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، پس از انتصاب محمد شریف ملک‌زاده به عنوان معاون اداری مالی وزارت امور خارجه وکلای ملت با این انتصاب مخالفت کرده و کمیسیون امنیت ملی با تشکیل جلسه‌ای با حضور علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه این موضوع را بررسی و وزیر خارجه قول داد که موضوع سوء سوابق ملک‌زاده را از وزارت اطلاعات استعلام و در صورت مخالفت وزارت اطلاعات با این انتصاب، ملک‌زاده را از این سمت عزل کند.


بر پایه این گزارش، پس از استعلام علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه از وزارت اطلاعات، این وزارت‌خانه طی نامه‌ای کتباً مخالفت خود را با انتصاب محمد شریف ملک زاده به سمت معاونت اداری مالی وزارت امور خارجه اعلام کرد.


پرویز سروری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرنگار فارس ضمن تایید این خبر گفت که وزارت اطلاعات با انتصاب ملک زاده در معاونت اداری مالی وزارت امور خارجه مخالفت کرده است.


احمد توكلی نماینده مردم تهران و رئیس مركز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از اعلام نظر وزارت اطلاعات در رابطه با انتصاب محمدشریف ملك‌زاده به عنوان معاونت اداری مالی وزارت امور خارجه خبر داد.


وی در این باره گفت: حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در نامه‌ای خطاب به علی‌اكبر صالحی وزیر امور خارجه كتباً با انتصاب محمدشریف ملك‌زاده در سمت معاونت اداری مالی وزارت امور خارجه مخالفت كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا